Terminal mobilny - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 14 paź 2016, 12:50

Witam,
musze pobrać aktualizację na terminal mobili jednak cały czas mam komunikat że wystąpiła nieoczekiwany błąd: nieznany adres serwera aktualizacji. Mam wpisany https://otm.mpips.gov.pl/update_info.xml czy on jest poprawny? czy należy wpisać jakiś inny? Jak inny to może wie ktoś jaki? Bardzo proszę o pomoc.
aniamz


Napisano: 17 paź 2016, 9:43

mam ten sam problem
opal

Napisano: 17 paź 2016, 10:16

i ja mam problem z tym terminalem mobilnym; zalogowałam się do systemu jednak nie mogę zalogować się do programu, ani jako administrator ani jako pracownik - system odrzuca wszystkich zarejestrowanych użytkowników; dodam że jak loguję się na komputerze stacjonarnym to wszystko jest ok, nie mam pojęcia co robię nie tak ... pomocy ???
gopsianka
Referent
Posty: 469
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:

Napisano: 17 paź 2016, 10:22

musisz zalogować się jako administrator za pomocą loginu i hasła dostarczonego kiedyś przez administratora wojewódzkiego.
opal

Napisano: 17 paź 2016, 12:54

dzięki, a czy do OTM i ZMT są takie same hasła i loginy, bo wciąż mi się nie udaje :(
gopsianka
Referent
Posty: 469
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:

Napisano: 17 paź 2016, 13:55

okazało się że nie tylko ja mam problem z zalogowaniem się do OTM, całe województwo mazowieckie nie ma możliwości zalogowania
gopsianka
Referent
Posty: 469
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:

Napisano: 17 paź 2016, 14:16

nie zaktualizuje Wam terminala jeśli jest zła godzina podana (zmienić w BIOS)
Gość


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x