trzynastka a nowy pracownik - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 15 sty 2017, 17:35

Witam
Od 1 stycznia mam nowego pracownika który pracował przez 11 miesięcy w gminie teraz; w ośrodku. co z XIII jak naliczyć chodzi mi o księgowanie w koszty. Napweno nalicza gmina mnie przekazuje dokumenty do wypłaty ale co z kosztami. Ja bedę miała wydatek a koszty mam sobie naliczyć styczniem.
ania 59


Napisano: 15 sty 2017, 19:35

Dlaczego ty masz coś płacić. Wypłata powinna być w Urzędzie.
gosia4123

Napisano: 16 sty 2017, 9:13

Nalicza i wypłaca gmina.
ewka16

Napisano: 16 sty 2017, 10:54

od 1 stycznia przejęliśmy 500+ oraz pracownika z gminy
ania 59

Napisano: 16 sty 2017, 11:18

Ale niestety nie możecie przejąć wypłaty trzynastki :lol: :lol: :lol: Nadal płaci gmina.
ewka16

Napisano: 16 sty 2017, 12:39

Czy nie jest tak, że przy przeniesieniu pracownika samorządowego całą trzynastkę wypłaca nowy pracodawca, czyli w tym przypadku ośrodek? Przejął go przecież z aktami osobowymi i z listą płac za miniony rok.....
basia11

Napisano: 16 sty 2017, 14:35

Tak jak napisała basia11. My też po przejęciu pracowników wypłacaliśmy im 13 w całości.
Kinia01

Napisano: 16 sty 2017, 15:42

czy urlop z tyt.opieki nad dzieckiem i urlop okolicznościowy odlicza się od podstawy do dodatkowego wynagrodzenia rocznego "13" ?
ewelll

Napisano: 16 sty 2017, 18:46

Ja odliczam
ejko



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x