1. Czy uaktualniacie na dzień przyznawania dofinansowania dochód osoby niepełnosprawnej?
Osoba np. złożyła wniosek w maju (gdzie deklaruje dochód z II,III,IV) ale nie mieliśmy wtedy już środków finansowych, wydaliśmy informację, że w związku z rozdysponowanymi środkami nie można przyznać dofinansowania ale w momencie pojawienia się środków otrzymają dofinansowanie. I dajmy na to takie środki zwalniają się w sierpniu i wtedy podejmujemy decyzję o przyznaniu dofinansowania. W tym czasie dochód Wnioskodawcy mógł mu się zmienić. Czy powinniśmy wtedy brać pod uwagę dochód z (V,VI,VII) ?
2. Czy po otrzymaniu od Wnioskodawców Informacji o wyborze turnusu wysyłacie do Organizatorów jakąkolwiek dokumentację Wnioskodawców (np. informację o wyborze turnusu, wniosek lekarski, informację o przyznaniu dofinansowania itp.) w celu uzyskania od Organizatora Oświadczenie Organizatora Turnusu?