2. Czy w Części F "Nazwa wierzyciela" podajecie "Wójt Gminy..." Czy "urząd gminy..." ???
3. w pkt 5 części F podajecie Urząd Gminy?
4. W rozporządzeniu w części G pkt 1 jest na szarym tle czyli my nie wypełniamy rozumiem, a jak drukuje TW z Nemezisa to jest na białym tle... Czy my to w końcu wypełniamy czy nie?
a czy w części E pkt 3 jeżeli zaznaczasz orzeczenie, to czy w pkt 4 wpisuje ze jest to "decyzja w sprawie zwrotu nalezności" i jej numer? bo w rozporządzeniu jest, że jeśli zaznaczymy "orzeczenie" to podaje sie w poz. 4 rodzaj i numer orzeczenia...
w 4 wpisuje numer decyzji tylko, nie pisze ze jest to dec. w sprawie zwrotu. rodzaj należności mam w pkt.2 - zwrot świadczeń z funduszu alim. przez dłużnika
a teraz moje pytanie: jak poprawić te tytuły, które mi zwrócono zw wzgl. na błędne oznaczenie wierzyciela?
1. wziąć przedrukować i wysłać z tymi samymi datami i nr
2. wystawić z nowymi numerami i data
3. zmieniony TW? czy jeszcze jakiś inny?
o jej... chętnie bym pomogła, ale nie doszłam jeszcze do takiego etapu..., nie mialam takie przypadku jeszcze :/ a jak by spróbowac zadzwonic do US? moze by podpowiedzieli?