umowa zlecenie z własnym pracownikiem - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 27 sty 2022, 15:20

Czy umowa zlecenie z własnym pracownikiem podlega rozporządzeniu z dnia 7 stycznia? Pracownik jest zatrudniony na umowę o pracę i złożył PIT 2
marisa34
Referent
Posty: 221
Od: 11 sie 2017, 13:33
Zajmuję się: jestem główną księgową w OPS


Napisano: 31 sty 2022, 11:17

Proszę o pomoc
marisa34
Referent
Posty: 221
Od: 11 sie 2017, 13:33
Zajmuję się: jestem główną księgową w OPS

Napisano: 31 sty 2022, 13:59

Niestety podlega, i trzeba liczyć według rozporzadzenia, co jest bez sensu.
xxx100
Referent
Posty: 287
Od: 15 paź 2018, 9:53
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 31 sty 2022, 14:57

A może zleceniobiorca złożyć wniosek o nieprzedłużanie terminów poboru zaliczek?
marisa34
Referent
Posty: 221
Od: 11 sie 2017, 13:33
Zajmuję się: jestem główną księgową w OPS

Napisano: 31 sty 2022, 15:21

zleceniobiorca tak, jeżeli jest tylko umowa zlecenie. jak jest umowa zlecenie z własnym pracodawcą to nie ma już takiej możliwości.
xxx100
Referent
Posty: 287
Od: 15 paź 2018, 9:53
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 31 sty 2022, 15:58

Z umowy zlecenia również i pracownik może złożyć wniosek o niestosowanie rozporządzenia z 7.01.2022. Napewno wykonuje inną pracę, niż ta na etat, więc trzeba w programie płacowym założyć dla niego drugą kartotekę w innym wydziale niż jest jako pracownik i tam zaznaczyć mu że złożył rezygnację i nie ma PIT-2
księg.
Stażysta
Posty: 144
Od: 07 gru 2017, 11:47
Zajmuję się: księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x