Jak wyglądają u Was umowy na likwidację barier architektonicznych? My mieliśmy do umowy załącznik z wyszczególnieniem wszystkich materiałów i kwoty, które przyznajemy ze środków PFRON. Chcemy jednak to zmienić albo w ogóle usunąć ten załącznik, bo ogranicza nas to w przesunięciach kwot poszczególnych materiałów przy rozliczaniu faktur.
Bardzo proszę o informację jak wygląda to w innych PCPR
my wyszczególniamy tylko ogólne rzeczy: np wymiana wanny na brodzik+ kabina +bateria z mieszaczem jednouchwytowa, +3 uchwyty, + posadzka antypośłizgowa + licowanie ścian w miejscu prysznicowym w ilości do 8 m2,a prace z tym związane wiadomo sa wliczane.
my podobnie jak u gavy z tym, ze piszemy w umowie, iż integralną częścią umowy jest szczegółowy kosztorys na okreśone prace. Wykaz prac, materiałów, urzadzen i przętów jest w opracowanym kataloguna lb.