upoważnienie do spraw koordynacji z 500+ - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 03 lip 2023, 8:39

Cześć w ubiegłym roku nastąpiła u nas zmiana kierownictwa, a w tym roku dodatkowo zmiana z kierownika na dyrektora no i tworzone są nowe upoważnienia. Teraz mam zgryz bo mam sprawę z koordynacji i dyrektor nie ma upoważnienia do 500+. Jak waszym zdaniem takie upoważnienie powinno wyglądać skoro aktualnie 500+ należy do ZUS, ale jednak my jeszcze wydajemy decyzje uchylające w ramach koordynacji. Może ktoś podesłać przykład takie upoważnienia na prowadzenie spraw administracyjnych w sprawach związanych z koordynacją?
OPS84
Stażysta
Posty: 170
Od: 27 mar 2017, 9:16
Zajmuję się: ŚR/FA/dodatki paliwowe/zaśw. czyste powietrze


Napisano: 05 lip 2023, 11:26

Wydaje mi się, że powinno być takie samo jak wcześniej, gdyż również teraz możemy być przed sytuacją, gdy będziemy musieli wydać informację przyznającą, w przypadku gdy tej koordynacji nie będzie, a wniosek wcześniej nie był rozstrzygnięty.
ops-ops
Stażysta
Posty: 154
Od: 11 sty 2016, 14:26
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x