Po co to przekreślać? Przecież to jest normalna część postępowania. Sprawdzasz sytuację rodziny w jednym miesiącu - analizujesz dokumenty liczysz dochód, wnioski zapisujesz. Jak doszło do utraty/ uzysku to ponownie analizujesz sytuację i zapisujesz wnioski.Ja troszkę w innym temacie , czy u was na wniosku też jest" łączny dochód rodziny wynosi..." , jeśli tak to wpisujecie dochód za m-c poprzedzający złożenie wniosku , bo moja koleżanka twierdzi że powinno wpisywać się dochód w momencie pisania decyzji tj. jeśli ktoś zyskał lub utracił dochód w m-c wrześniu lub pażdzierniku to twierdzi ,że powinnam wpisać ten ostatni , a poprzedni przekreślić.
Notatka służbowa. Ewentualnie na wniosku jeśli masz go tak opracowanego że zawiera miejsce na adnotacje urzędowe.Jeszcze jedno pytanie jeśli na wniosku dochody z m-c sierpnia to w przypadku zmiany sytuacji materialnej piszecie jaką notatkę służbową z powtórnym przeliczeniem dochodu ? Gdzie uwzględniacie zmianę dochodu?