utrata zasiłku Z pup i od razu uzysk stażu unijnego

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
bryłka
Stażysta
Zajmuję się:
Kontakt:

utrata zasiłku Z pup i od razu uzysk stażu unijnego

Post autor: bryłka »

:) jak w temacie. liczyć uzysk ze stażu unijnego? na zusie podany ten sam płatnik ,ale w art. 7 ust 3a ani słowa o zasiłkach i stażach...
Awatar użytkownika
kama_211
Stażysta
Zajmuję się: To i dużo, dużo więcej ...
Kontakt:

Re: utrata zasiłku Z pup i od razu uzysk stażu unijnego

Post autor: kama_211 »

Skoro ten sam płatnik, to nie ma utraty i uzysku, tylko ciągłość.
Ja bym nie liczyła, tak na logikę, ale jestem początkująca i nie chcę wprowadzić w błąd.
Może jeszcze ktoś się wypowie?
Sth like this :| :?
bryłka
Stażysta
Zajmuję się:
Kontakt:

No właśnie, też tak myślę, że na logikę nie liczę utraty i uzysku ;) ale mam wątpliwości.... jak czytam art 7 ust 3a bo tam napisano tylko o dochodach z tytułu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, oraz o działalności gospodarczej. Nie ma ani słowa o zasiłkach, stażach, stypendiach i innych pierdołach z urzędu pracy dla bezrobotnych. A sprawa o tyle ważna, że jeżeli zrobię utratę i uzysk to pani przekroczy. Natomiast jeżeli nie zrobię utraty zasiłku dla bezrobotnych i uzysku ze stażu unijnego to pani zostanie niższy dochód z zasiłku i 500+ będzie miała do końca okresu...
Awatar użytkownika
kronos79
VIP
Zajmuję się:
Kontakt:

Post autor: kronos79 »