Decyzja samorządów co do funkcjonowania urzędów.

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Moderator: heiland

Napisano: 03 lip 2020, 15:01

Ciekawa jestem, jak u Was wygląda teraz robota. Samorządy decydują o zasadach. U nas nadal nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem ( nie są wpuszczani do budynku), podania i dokumenty mogą składać do urny i wtedy leżą one na 3- dniowej kwarantannie, wywiady przez telefon.
Mirabelka
Stażysta
Posty: 158
Od: 19 cze 2017, 16:34
Zajmuję się: PS


Napisano: 06 lip 2020, 7:47

przyjmujemy przy wejściu, jest stolik, krzesło i środki do dezynfekcji oraz informacja o konieczności założenia maseczki, pracownicy wychodzą do petenta;
mgops7
Referent
Posty: 211
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 06 lip 2020, 8:01

Od poczatku pandemii przyjmowałysmy klientów przy drzwiach, z zachowaniem wszystkich srodków ostrożności, wnioski i dokumenty w 3 dniowej kwarantannie, a gdy weszło zarzadzenie, ze samorzady powracają do normalnej pracy, to my tez, przyjmujemy wszystkich klientów w biurach, jedynie nie wychodzimy w teren jeszcze, chyba że nagła sytuacja.
Hipolita
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 347
Od: 11 sie 2017, 13:42
Zajmuję się: pomoc społeczna

Napisano: 06 lip 2020, 8:39

Mogę prosić namiary na to zarządzenie?
Xman
Referent
Posty: 358
Od: 14 gru 2017, 18:33
Zajmuję się: pomoc społeczna

Napisano: 06 lip 2020, 8:51

Hipolita
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 347
Od: 11 sie 2017, 13:42
Zajmuję się: pomoc społeczna

Napisano: 06 lip 2020, 13:26

Nam się tłumaczy, że jest przyzwolenie rządowe co do bezpośredniej obsługi, ale ostatecznie decyduje samorząd po stanie epidemii w danej miejscowości. U nas dopiero co odkryto w 2 urzędach ognisko korony i nie było bezpośredniej obsługi, więc tym bardziej nasi włodarze na to nie zezwalają.
Mirabelka
Stażysta
Posty: 158
Od: 19 cze 2017, 16:34
Zajmuję się: PS

Napisano: 06 lip 2020, 13:28

Hipolita - to wywiady robicie przy biurku? Bo my przez telefon.
Mirabelka
Stażysta
Posty: 158
Od: 19 cze 2017, 16:34
Zajmuję się: PS

Napisano: 06 lip 2020, 14:50

Różnie, bezpośrednio z klientem w biurze i telefonicznie tez się zdarza, choć tych pierwszych jest więcej.
Hipolita
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 347
Od: 11 sie 2017, 13:42
Zajmuję się: pomoc społeczna

Napisano: 07 lip 2020, 9:21

bezpośrednia obsługa petentów w biurze, tylko w kwietniu obsługiwaliśmy w okienku przy głównym wejściu do urzędu. W gminach ościennych urzędy zamknięte brak obsługi bezpośredniej ( z powodu wykrytych przypadków zachorowań większość pracowników na kwarantannie)
nowaa
Praktykant
Posty: 32
Od: 29 lip 2019, 7:55
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 07 lip 2020, 9:24

od 1 sierpnia zaczyna się okres zasiłkowy są jakieś wytyczne odnośnie przyjmowania petentów ? póki co przyjmujemy 1 osobę mamy stolik dla takiej osoby w biurze z zachowaniem odległości 2 m od innych biurek. Jak przyjmujecie ? macie jakieś pomysły jak to zrobić w okresie zasiłkowym? jeżeli będziemy przyjmować 1 osobę na każde stanowisko obsługi to nie zachowamy odległości 2 metrów.
nowaa
Praktykant
Posty: 32
Od: 29 lip 2019, 7:55
Zajmuję się: ŚW


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny