W CBB - Nie odnaleziono podanej tożsamości - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 10 lip 2018, 11:09

Co robicie gdy po weryfikacji w innych jednostkach otrzymujecie informację z CBB że
nie odnaleziono podanej tożsamości, wydajecie "decyzję"?
yustin
Praktykant
Posty: 1
Od: 08 wrz 2017, 12:28
Zajmuję się: świadczenia rodzinne


Napisano: 10 lip 2018, 13:58

mam to samo?
marta_k
Praktykant
Posty: 16
Od: 28 cze 2018, 12:56
Zajmuję się: SD

Napisano: 10 lip 2018, 14:16

To oznacza że nie pobiera w innych ośrodkach, czyli wszystko ok
6i9
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 2583
Od: 02 mar 2016, 14:01
Zajmuję się:

Napisano: 11 lip 2018, 10:02

6i9 pisze:To oznacza że nie pobiera w innych ośrodkach, czyli wszystko ok

a skąd taka informacja?
marta_k
Praktykant
Posty: 16
Od: 28 cze 2018, 12:56
Zajmuję się: SD

Napisano: 11 lip 2018, 10:03

Musisz zapisać wniosek i wtedy pokaże, że jest zarejestrowany w twoim urzędzie. Po prostu to nowy klient którego nie ma w bazie.
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 5941
Od: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C

Napisano: 11 lip 2018, 10:58

Iks pisze:Musisz zapisać wniosek i wtedy pokaże, że jest zarejestrowany w twoim urzędzie. Po prostu to nowy klient którego nie ma w bazie.

AHA OK :)
marta_k
Praktykant
Posty: 16
Od: 28 cze 2018, 12:56
Zajmuję się: SD



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x