WERYFIKACJA ZUS - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 20 ]

Napisano: 05 maja 2016, 7:23

u nas to samo, zaraz piszę na adres softiq
@@@


Napisano: 05 maja 2016, 7:32

chyba wszędzie tak jest...
1986

Napisano: 05 maja 2016, 7:43

Ot i weź pracuj w spokoju na tym programie :lol: U mnie taka sama odpowiedź, chyba ludziki w ZUSie mają urlopy.
voodoo

Napisano: 05 maja 2016, 9:55

nie działa od poniedziałku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kula

Napisano: 05 maja 2016, 12:37

Witam,
problem został zdiagnozowany i występował po stronie ZUS. Wysłane przez Państwa zapytania będą sukcesywnie zwracane do 24h od tej chwili w zależności jakie posiadają daty następnej weryfikacji. Nowe zapytania powinny być zwracane na bieżąco. W razie ponownego wystąpienia problemu proszę o informację w nowym zgłoszeniu.


taki mi odpisali :) jest nadzieja :)
????

Napisano: 05 maja 2016, 12:52

Informacja od ZUS czy od Softiq?
Nowy

Napisano: 05 maja 2016, 13:18

softiq
????

Napisano: 10 maja 2016, 8:42

Działa wam dziś MF i ZUS? U mnie nie i pojawia się taki komunikat
2016-05-10 08:40:24,522 Ostrzeżenie No signature in message! (from client)
voodoo

Napisano: 10 maja 2016, 8:50

u mnie też ale próbuje co chwilę i się udaje
????

Napisano: 10 maja 2016, 9:27

mam rozwiązanie u mnie pomogło
musicie usunąć weryfikacje zus musi to potwierdzić druga osoba i na nowo wystapić z zapytaniem do zus po 15 min będzie :)
sylwia1111



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 20 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x