Wniosek bez rozpatrzenia-co w takim przypadku???? - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 26 cze 2015, 10:14

Witam!Jestem nowa w tej branży więc pewnie często będę tu do Was zaglądać :) Petent złożył wniosek niekompletny, wiem że nie powinnam ale przyjęłam go -brakowało decyzji od renty, miał donieść na następny dzień, przyszedł i powiedział że nie może odszukać, poradziłam mu aby udał się do ZUS w celu uzyskania kopii.Nie wstawiał się przez kilka dni-wysłałam wezwanie o uzupełnienie braków. Mimo wyznaczonego terminu nie wstawił się.Wg przepisów wniosek zostaje bez rozpatrzenia-jednak jak to ubrać formalnie?Wysyłacie do petenta jakieś pismo informujące go, że wniosek pozostał bez rozpatrzenia z powodu braków dokumentów i nie zareagowania na wezwanie?Czy robicie sobie notatkę i zostawiacie w aktach?Proszę o wskazówki, będę bardzo wdzięczna
pepsi

Napisano: 26 cze 2015, 11:12

my piszemy krótką notkę w aktach, a klient w wezwaniu został poinformowany, iż wniosek zostanie bez rozpatrzenia
ODA

Napisano: 26 cze 2015, 11:22

jedni pisza postanowienia, inni pisza informacje, jeszcze inni nic nie pisza, od wyboru do koloru ;)
masterm

Napisano: 26 cze 2015, 11:30

Po upływie wyznaczonego terminu (z wezwania) wpinam do segregatora i zapominam o sprawie :)
Gosiek

Napisano: 26 cze 2015, 11:45

pepsi pisze:Witam!Jestem nowa w tej branży więc pewnie często będę tu do Was zaglądać :) Petent złożył wniosek niekompletny, wiem że nie powinnam ale przyjęłam go -brakowało decyzji od renty, miał donieść na następny dzień, przyszedł i powiedział że nie może odszukać, poradziłam mu aby udał się do ZUS w celu uzyskania kopii.
Jesteś nowa, więc nie powinnaś mieć złych nawyków. Masz obowiązek przyjąć każdy druk, który zechce złożyć strona, kompletny czy nie. To jest obowiązek tak Twój jak i wszystkich urzędników, pracujących na kpa.
Podsumowując, bardzo dobrze że przyjęłaś wniosek, nawet jeśli zrobiłaś to nieświadomie. :)