Wniosek na nowy okres, nowy nr konta - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 10 sie 2017, 14:04

Jak to rozwiązujecie tę kwestię? Chcę zaktualizować dane i Klientka podała nowy numer rachunku bankowego przy wniosku na kolejny okres świadczeniowy. Jak zmienię teraz, to mi się podstawi już przy wypłacie sierpniowej i wrześniowej, a przecież mam dyspozycję że wnioskodawca chce zmienić konto dopiero od października.
Kto pyta, nie błądzi.
MartaW
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 492
Od: 18 kwie 2016, 12:09
Zajmuję się: wszystkim


Napisano: 10 sie 2017, 14:11

W Sygnity SR chyba jest komunikat: czy chcesz zaktualizować dane wypłaty, po akceptacji okna pojawia się lista decyzji, które należy zaznaczyć i potwierdzić zielonym przyciskiem.
Po wybraniu odpowiedzi : NIE i tak warto sprawdzić plan wypłat aktualnie wypłacanych świadczeń- żeby zdziwienia nie było.
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Administrator
Posty: 1943
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury

Napisano: 10 sie 2017, 14:13

Tak, tylko że ja działam na TopTeam:(
Kto pyta, nie błądzi.
MartaW
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 492
Od: 18 kwie 2016, 12:09
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 10 sie 2017, 14:15

@MartaW, podobny problem jest w INFO-Rze ;)
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 10 sie 2017, 14:16

No to ciekawa jestem co teraz. Mało śmieszne, żeby 2 października aktualizować rachunku 400 osobom.
Kto pyta, nie błądzi.
MartaW
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 492
Od: 18 kwie 2016, 12:09
Zajmuję się: wszystkim



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x