wniosek po terminie - moduł II

ODPOWIEDZ
pawełex
Praktykant
Posty: 29
Rejestracja: 22 sie 2017, 8:37
Zajmuję się: obsługa
Kontakt:

wniosek po terminie - moduł II

Post autor: pawełex »

słuchajcie wpłynoł mi dzis wniosek na moduł II jak z ttym przywracaniem terminów, można? bo w październiku przywracałem ale teraz tak jakoś nie wiem czy moge przeciesz nie mam kasy i nie wiem czy dostane na niego
Awatar użytkownika
Tomasz1981
Inspektor
Posty: 2094
Rejestracja: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA
Kontakt:

Re: wniosek po terminie - moduł II

Post autor: Tomasz1981 »

piszą, że można przywracać terminy, nie podają jakich nie można, więc niech pisze podanie do dyrektora i jak będziecie chcieli to mu przywrócicie, a na dzień dzisiejszy kasy nikt nie wie ile kasy będzie
pawełex
Praktykant
Posty: 29
Rejestracja: 22 sie 2017, 8:37
Zajmuję się: obsługa
Kontakt:

Re: wniosek po terminie - moduł II

Post autor: pawełex »

Dzięki Tomaszu.
pracownik MOPR
Praktykant
Posty: 29
Rejestracja: 11 kwie 2019, 15:21
Zajmuję się: środki PFRON
Kontakt:

Re: wniosek po terminie - moduł II

Post autor: pracownik MOPR »

Nie możesz przywrócić terminu jeśli nie posiadasz środków dla tego wniosku, teraz proponuję odmówić i ponownie rozpatrzyć wniosek na prośbę klienta po otrzymaniu środków
pcprkolb
Referent
Posty: 359
Rejestracja: 07 kwie 2014, 14:02
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: wniosek po terminie - moduł II

Post autor: pcprkolb »

U nas już aneksy są i pieniądze przyznane (ale jak zwykle inne niż wnioskowane - dopiero I transza)
Moniuszko
Referent
Posty: 424
Rejestracja: 09 lip 2017, 15:26
Zajmuję się: AS, DPS, ŚDS
Kontakt:

Re: wniosek po terminie - moduł II

Post autor: Moniuszko »

U nas też przyszedł aneks z kwotami przyznanymi. Do podpisania i odesłania do 30.04.2019.
Awatar użytkownika
Tomasz1981
Inspektor
Posty: 2094
Rejestracja: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA
Kontakt:

Re: wniosek po terminie - moduł II

Post autor: Tomasz1981 »

pracownik MOPR pisze:Nie możesz przywrócić terminu jeśli nie posiadasz środków dla tego wniosku, teraz proponuję odmówić i ponownie rozpatrzyć wniosek na prośbę klienta po otrzymaniu środków
ale na dzień jak mu ten wniosek wpłynął, nie wiedział w ogóle ile będzie miał kasy, zresztą jak każdy z nas :)
ODPOWIEDZ