jak to w końcu ma być z tymi wnioskami przez e-puap:
1. pismo przewodnie z podpisem plus załącznik - skan wniosku - wniosek podpisany ręcznie - czy to jest prawidłowo
2. czy musimy weryfikować podpis? (urząd gminy podaje mi wydrukowane wnioski)
twój sposób wydaje się być bardzo właściwyninka pisze: ↑30 sie 2022, 8:52ja sie trzymam tego (znalazłam to na innym ops) K
• Wniosek wypełnić np. elektronicznie (np. jako dokument WORD) lub wydrukować i wypełnić ręcznie, wykonać scan wniosku i zapisać jako jeden plik w formacie .pdf
• Następnie wejść na stronę https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-doku ... is-zaufany
• Podpisać plik .pdf lub wypełniony elektronicznie plik .doc godnie ze wskazówkami znajdującymi się na podanej stronie, a następnie tak podpisany plik zapisać np. na pulpicie (wniosek jest prawidłowo podpisany, jeśli pojawi się na nim znacznik Podpis zaufany z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej).
• Zalogować się na ePUAP
• Wybrać Pismo ogólne do urzędu
• Załączyć do tego pisma podpisany podpisem zaufanym plik i wysłać.