Wniosek złożony elektronicznie z brakami

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
500+

Wniosek złożony elektronicznie z brakami

Post autor: 500+ »

Kilka wniosków tak złożonych ma błędy. Np. w składzie rodziny rodzic i dzieci, brak drugiego rodzica. Jak kontaktować się z tymi wnioskodawcami i uzupełnić te braki. Sądzę, że też macie takie problemy. Ja niestety jestem zielona.
Awatar użytkownika
heiland
Administrator
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Kontakt:

Re: Wniosek złożony elektronicznie z brakami

Post autor: heiland »

Np. jeżeli złożone jest to przez bank w takim przypadku standardowo wysyłasz wezwanie dla wnioskodawcy.
~123

Post autor: ~123 »

czy wówczas wypełnia wniosek papierowo, ponieważ nie ma na wydruku miejsca żeby dopisać pozostałych członków rodziny .
ot co

Post autor: ot co »

proszę odpowiedzcie coś mądrego , bo takich przypadków jest mnóstwo
JUSIA

Post autor: JUSIA »

Podpisuje się pod pytaniem
Awatar użytkownika
heiland
Administrator
Kontakt:

Trzeba jakoś radzić sobie, zrób przedłużkę czy coś do danego punktu i po sprawie. Nie będziesz kazać komuś na nowo przecież wniosku przepisywać.
A jak masz tylko 4 pkt w załącznikach do wniosków tzn. że tylko może załączyć 4 rzeczy? Nie, więc widzisz...
Awatar użytkownika
heiland
Administrator
Kontakt:

No i masz dostaliśmy w CASie wyjaśnienia w sprawię błędów itp. we wnioskach elektronicznych.
W załączeniu dodaję.
Załączniki
procedura.pdf
(3.21 MiB) Pobrany 314 razy
SYGNITY
Starszy inspektor
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Kontakt:

Post autor: SYGNITY »

Ciekawe są wytyczne MRPiPS dla błędu „4 - adres wnioskodawcy nie zgadza się z adresem Organu właściwego”.