wniosek złożony papierowo odp email ? - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 25 lip 2018, 11:22

upewnijcie tylko mnie
czy jak będą nam składać wnioski w wersji papierowej i wpiszą adres email to możemy odp emailem ?
czy musimy dać - doręczyć wersję papierową ? czyli poinformować że informacja o przyznaniu jest do odbioru
jasiak
VIP
Posty: 3433
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR


Napisano: 25 lip 2018, 11:30

jak poda maila, to mailem
sanna
Referent
Posty: 391
Od: 06 lip 2016, 12:15
Zajmuję się: KDR

Napisano: 25 lip 2018, 11:32

oki dziękuje ;)
jasiak
VIP
Posty: 3433
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 07 sie 2018, 9:57

a jak nie ma maila we wniosku papierowym to co wysyłacie informacje?? ZPO??
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 07 sie 2018, 13:47

§10 ust. 6 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie realizacji rządowego programu "Dobry Start".
W przypadku podania adresu e-mail przesyłamy informację na podany adres. Gdy adres e-mail nie został podany informujesz wnioskodawcę podczas składania wniosku o możliwosci odebrania informacji w siedzibie organu.
Pawello11
Praktykant
Posty: 17
Od: 13 cze 2017, 11:48
Zajmuję się: ŚW oraz ŚR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x