ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając na podstawie art. 61 Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), w związku z art. 27 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2009 r. Nr 1, poz. 7 ze zm.) MGOPS w Szymanowie zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wypłaconych Pani Annie Kowalskiej, zam. .......... na osobę uprawnioną Katarzynę Kowalską, PESEL ............ na podstawie decyzji z dnia 09.01.2009 r. Nr ...............
Zgodnie z art. 10 KPA informuje się, iż strona ma prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji przysługuje stronie prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie MGOPS w Szymanowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00.
MGOPS w Szymanowie jednocześnie informuje o treści art. 41 KPA, który mówi:
„Art. 41. §1. W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.
§2. w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ............................