Wycofanie wniosku - informacja dla klienta - Dodatek osłonowy / bon energetyczny / inne dodatki "paliwowe"

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 16 lut 2022, 12:29

Klient złożył wniosek, następnego dnia przybiegł z podaniem, żeby go wycofać.

Na szkoleniu dowiedziałam się, że mam wydać zwykłą informację, a nie umorzenie.
Pisał już ktoś? Coś mi się krótko wydaje? Zastanawiam się czy dobrym określeniem jest pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia, bo wpisujemy tak w przypadku niedostarczenia jakiegoś dokumentu... Czy jednak umorzenie?

ZAWIADOMIENIE O POZOSTAWIENIU WNIOSKU O WYPŁATĘ DODATKU OSŁONOWEGO BEZ ROZPATRZENIA? czy ZAWIADOMIENIE O UMORZENIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE O WYPŁATĘ DODATKU OSŁONOWEGO?

W dniu xx.01.2022 r. złożyła Pani w tutejszym Ośrodku wniosek o wypłatę dodatku osłonowego.
W dniu yx.01.2022 r. wystąpiła Pani z podaniem o wycofanie tego wniosku.
Mając powyższe na uwadze Ośrodek Pomocy Społecznej XXX pozostawia wniosek bez rozpatrzenia??/umarza postępowanie w sprawie wniosku o wypłatę dodatku osłonowego???

Podpis i wysyłka pocztą, bo maila klient nie podał. Jeżeli podaje maila to chyba wystarczy wysłać mailowo?
500plus
Stażysta
Posty: 119
Od: 30 maja 2016, 12:21
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x