Wydatki po nowemu - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 14 cze 2021, 15:13

Czy ktoś zastanawiał się nad art. 5 ust 4a "Wydatki naliczone i ponoszone (…)" oraz art. 7 ust. 1 "(…) oraz dokumenty potwierdzające wysokość ponoszonych w miesiącu poprzedzającym dzień złożenia wniosku wydatków związanych z zajmowaniem lokalu mieszkalnego".
Rozumiem że chodzi o wydatki dotyczące miesiąca wcześniejszego, nie bieżącego ale wydatki muszą być opłacone, bo jak inaczej rozumieć naliczone i ponoszone?
Może ktoś podpowie.
slapi
Stażysta
Posty: 107
Od: 09 paź 2014, 11:00
Zajmuję się: dm/de/kadry/płace


Napisano: 15 cze 2021, 7:53

też się właśnie nad tym zastanawiam, a jeśli chodzi o dokumenty potwierdzające, to w przypadku kiedy Zakłąd Komunalny, SM lub WM rozpiszą ile konkretnie za dany wydatek nie wystarczy ta rozpiska?
ope123
Stażysta
Posty: 174
Od: 30 mar 2021, 20:28
Zajmuję się: DM.DE

Napisano: 15 cze 2021, 8:27

slapi pisze:
14 cze 2021, 15:13
Czy ktoś zastanawiał się nad art. 5 ust 4a "Wydatki naliczone i ponoszone (…)" oraz art. 7 ust. 1 "(…) oraz dokumenty potwierdzające wysokość ponoszonych w miesiącu poprzedzającym dzień złożenia wniosku wydatków związanych z zajmowaniem lokalu mieszkalnego".
Rozumiem że chodzi o wydatki dotyczące miesiąca wcześniejszego, nie bieżącego ale wydatki muszą być opłacone, bo jak inaczej rozumieć naliczone i ponoszone?
Może ktoś podpowie.
wydatki maja byc z miesiąca poprzedzającego miesiac złozenia wniosku i mają byc oplacone (wtedy sa poniesione wydatki)...co by bylo logiczne, bo teraz sa z miesiaca w ktorym skladany jest wniosek i nie zawsze juz sa oplacone.
w art. 5 ust 4 a jest mowa raczej o wydatkach domów jednorodzinnych...gdy np oplaty za wode sa kwartalne i nalezy je przeliczyc na 1 miesiac by byly wydatki miesieczne :)
:-)
VIP
Posty: 3600
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: 21 cze 2021, 13:26

ope123 pisze:
15 cze 2021, 7:53
też się właśnie nad tym zastanawiam, a jeśli chodzi o dokumenty potwierdzające, to w przypadku kiedy Zakłąd Komunalny, SM lub WM rozpiszą ile konkretnie za dany wydatek nie wystarczy ta rozpiska?
Wydaje mi się, że to powinno wystarczyć, ponieważ będzie to dokument zatwierdzony pieczęcią i podpisem. Ale ktoś jeszcze niech się wypowie.
Klara27
Starszy referent
Posty: 853
Od: 12 paź 2016, 13:25
Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem