Dzień dobry. U jednej z kilkudziesięciu rodzin - obywateli Ukrainy wynik weryfikacji w CBB to "Nie odnaleziono podanej tożsamości". Weryfikacja w innych jednostkach terenowych: "Wskazana osoba nie została zweryfikowana w CBB". Czy taki przypadek się u kogoś pojawił?
Dotychczasowe doświadczenia wskazują na to, że CBB w niektórych przypadkach odrzuca wniosek, dla którego nie podano stopni pokrewieństwa dla wszystkich członków rodziny. Na testowym środowisku CBB, która była udostępniona Dostawcom, ani raz nie zdarzyła się taka sytuacja, ale - na co wskazują materiały, które udostępnili nam uprzejmi Użytkownicy - zdarza się w "realu". Nie zdarza się to zawsze, ale się zdarza. Po analizie przesłanych materiałów, wiemy już jak zabezpieczyć się przed tym i w najbliższej aktualizacji zastosujemy to zabezpieczenie, jak również automatycznie ponowimy wysyłanie komunikatów do CBB w tych przypadkach. Jednak póki nie udostępnimy aktualizacji, proponujemy aby dla nowo wprowadzanych wniosków pilnować aby były uzupełnione stopnie pokrewieństwa osób, wówczas sytuacja której finałem jest "Nie odnaleziono podanej tożsamości" nie powinna się zdarzać, przynajmniej dla nowo wprowadzanych wniosków.
Matka przyjechała w listopadzie ubiegłego roku . Teraz w marcu dojechały do niej nieletnie córki i ona złożyła wniosek tylko na nie. Nie chce mi zweryfikować tych córek w CBB.
Co robie nie tak ? Pomocy.