Zakup sprzetu - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 06 lis 2020, 18:11

Czy szeregowy pracownik urzedu gminy, ktory proqadzi dzialalnosc gospodarcza, moze wystawic na rachunek za zakup sprzetu.
joyd84
Stażysta
Posty: 153
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość


Napisano: 07 lis 2020, 14:04

Ktoś pomoże????
joyd84
Stażysta
Posty: 153
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 09 lis 2020, 9:51

:?: :?: :?:
joyd84
Stażysta
Posty: 153
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 09 lis 2020, 10:43

Witam, z pytania nic nie wynika. Czy prowadzisz działalność w tym zakresie tzn. czy ten sprzęt faktycznie sprzedałeś do urzędu? Czy w zakresie działalności jest handel tym sprzętem? Generalnie jestem przeciwna takim sytuacjom ;)
Kachna
Praktykant
Posty: 37
Od: 23 mar 2017, 9:19
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 10 lis 2020, 11:10

Tak działalność gospodarcza zajmuje się działalnością w tym zakresie (sprzedaż detaliczna). Firma kontrahenta zakupiła sprzęt a on ten sprzęt skonfigurował na nasze potrzeby i nam sprzedał
joyd84
Stażysta
Posty: 153
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 10 lis 2020, 15:46

My unikamy takich sytuacji bo stawiam, że pierwsza, lepsza kontrola mogła by się doczepić o to. Chyba, że masz oferty od konkurencji i np. wypada, że od tego pracownika/sprzedawcy wychodzi najkorzystniej.
Kinia001
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 217
Od: 06 lis 2017, 15:53
Zajmuję się: Księgowość i cała inna gama



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x