Powiedzcie jak jest u Was. U nas okazało się, że koszt licencji to 500,00+ 23 proc. VAT. Do tego miesięczna opieka autorska w wysokości 50,00 +VAT. Łącznie 984,00 brutto. W małych wiejskich gminach te 20 proc. które zostaje na zakupy ww. programu nie wystarcza albo ledwo wystarcza na licencję do obsługi świadczenia. A co dopiero wnioski, szkolenie dla pracowników. Jak jest u Was?
ja realizuje śr fa 500 plus i 300 plus
nie mam zamiaru się zastanawiać czy drukuje na tonerze i papierze zakupionym z rodzinnego 500 plus czy z innych środków np na tonerze gminnym
program mam już, czekam na fakturę, druki też mają być dzisiaj podobno, druki i program to podstawa
a środki czy księgowa zapłaci to z środków na obsługę 300 plus czy z 500 plus a potem sobie przeksięguje jak będzie kasa to na prawdę nie mam zamiaru w sumie to nie mam czasu nad tym się zastanawiać