zastępstwo - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 21 lis 2013, 1:46

pracownik który będzie pracował na umowę na zastepstwo przejmuje cały zakres obowiązków osoby zastępowanej.Oprócz tego pani kierownik chce dołożyć tej osobie jeszcze część zakr.czynności innego pracownika. Czy może tak zrobić? Wydaje mi się że jeżeli byłaby taka możliwość to ten drugi pracownik musiałby mieć zmieniony aneksem zakres czynności, bo nie będzie wykonywał już wszystkich swoich obowiązków.I jak to się ma do jego wynagrodzenia?
~elka


Napisano: 21 lis 2013, 11:05

Miałam taką samą sytuację i takie same wątpliwości jak Ty..... Decyduje ostatecznie dr. Chociaż na szkoleniu powiedział mi prowadzący, że nie ma jednoznacznych przepisów, że nie musi być dokładnie taki sam zakres czynności. Wynagrodzenie, też nie musi być takie samo.
~mm102

Napisano: 24 lis 2013, 15:18

szkoda tylko że jednym ciągle się dokłada a drugim odejmuje roboty !!! i wszyscy pracujemy za te same pieniądze
~elka

Napisano: 25 lis 2013, 17:20

Pracownik na zastępstwie powinien mieć tylko zakres obowiązków osoby która zastępuje, nie może mieć więcej obowiązków
~Wiki

Napisano: 25 lis 2013, 17:46

Można temu pracownikowi dołożyć do zakresu czynności, zmienić stawkę wynagrodzenia jednakże to samo powinien otrzymać też pracownik do wiadomości którego aktualnie nie ma i się go zastępuje.
Kasia
~Kasia
VIP
Posty: 2001
Od: 29 mar 2007, 16:54
Zajmuję się:
Lokalizacja: Ryczywół, Polska

Napisano: 29 paź 2014, 23:58

A co w przypadku jeżeli pracownik na zastępstwo ma pełen etat, otrzymuje niepełny zakres czynności osoby zastępowanej a takie samo wynagrodzenie? Czy tak może być?
Gość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x