Wnioskodawca złożył wniosek na okres zasiłkowy 2021/2022 o przyznanie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego w dniu 31.08.2021 r. W związku z brakami formalnymi wniosku, t.j. braku zaświadczenia o bezskuteczności egzekucji alimentów wnioskodawca zobowiązał się dostarczyć w/w zaświadczenie w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku. W dniu 19.10.2021 r. tut. Ośrodek otrzymał informację, iż dłużnik spłacił zadłużenie z tytułu funduszu alimentacyjnego i Komornik prowadzący postępowanie zobowiązał się przysłać stosowne pismo. W dniu 26.10.2021 r. Komornik prowadzący postępowanie egzekucyjne przysłał pismo dotyczące poprzedniego okresu zasiłkowego, tj. 2020/2021. W dniu 16.11.2021 r. wystąpiono z wnioskiem o udzielenie informacji do Komornika prowadzącego postępowanie egzekucyjne, z prośbą o wydanie zaświadczenia o skuteczności, bądź bezskuteczności egzekucji. Na w/w pismo tut. Ośrodek otrzymał odpowiedź w dniu 09.12.2021 r. W dniu 13.12.2021 r. zostało wysłane zawiadomienie o zgromadzeniu materiału dowodowego, z którym strona może się zapoznać przed wydaniem decyzji odmownej w powyższej sprawie. Z mojej winy strona nie została poinformowana o przedłużeniu terminu sprawy w związku z brakami dokumentacji. W dniu 27.12.2021 r. została przygotowana decyzja w powyższej sprawie, gdzie Kierownik tut. Ośrodka zauważył brak zawiadomienia o przedłużeniu terminu rozpatrzenia w/w sprawy i odmówił podpisania decyzji. W związku z powyższym jakie kroki należy podjąć, aby zakończyć w/w postępowanie zgodnie z przepisami prawa.
Od wczoraj mamy nowego kierownika, a poprzedni nie chce podpisać (przygotowałam zawiadomienia o przedłużeniu, żeby je dołączyć).
Muszę to jakoś naprawić dlatego bardzo liczę na pomoc.
Osoba której wniosek dotyczy jest bardzo ugodowa i od początku była świadoma, że nie otrzyma funduszu. Wiem, by mi pomogła "naprawić" papiery.