Zbiory centralne problem - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]

Napisano: 03 paź 2019, 9:13

Hej. Wykonałam dzisiaj zbiór centralny i po wczytaniu do CAS mam twarda walidację. Nie wiecie czy będzie jakaś dogrywka, poprawka? Zaznaczam ze mam juz tą wersję 2-10.7
MarBa
Referent
Posty: 225
Od: 04 kwie 2017, 14:42
Zajmuję się: SR, SW,DM


Napisano: 03 paź 2019, 10:30

Jeżeli dotyczy to problemu z mailem (ja miałem taką twardą walidację) to jest już zrobiona poprawka. Dzisiaj po ponownym zrobieniu ZC poszło bez problemów.
Jotes
Praktykant
Posty: 47
Od: 11 gru 2015, 13:19
Zajmuję się:

Napisano: 03 paź 2019, 10:48

U mnie w dalszym ciągu jest ten błąd i faktycznie dotyczy email!
nowa26
Referent
Posty: 418
Od: 09 mar 2018, 9:36
Zajmuję się: ŚW,FA,DS,KDR,CP

Napisano: 03 paź 2019, 11:13

Ja też mam ten sam problem ze ZC.
mikaa
Stażysta
Posty: 184
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 03 paź 2019, 11:17

U mnie w programie chodziło o PESEL ale jak sprawdziłam to ta osoba miała wpisany PESEL. Po wczytaniu do CAS wyskoczyła twarda walidacja plus informacja " należy skontaktować się z dostawcą aplikacji z której pochodzi zbiór centralny".....
MarBa
Referent
Posty: 225
Od: 04 kwie 2017, 14:42
Zajmuję się: SR, SW,DM

Napisano: 03 paź 2019, 11:44

Zrobiłam na nowo ZC i dalej nic ...twarda walidacja dotycząca e-mail.
mikaa
Stażysta
Posty: 184
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 03 paź 2019, 11:48

HD przysłało takie rozwiązanie
Prosimy wykonać następujące czynności:

1. upewnić się, że został zainstalowany pakiet DPP001 dla wersji 2-10.7

2. uzupełnić adres e-mail osoby sporządzającej zbiór centralny (na oknie danych użytkownika)

3. ponownie wykonać zbiór centralny (przycisk ?Wykonaj zbiór?)

4. wyeksportować nowy plik XML ze zbioru (przycisk ?Eksport(XML)?)
Ale powiedzcie mi jak sprawdzić czy mam pakiet DPP001?
nowa26
Referent
Posty: 418
Od: 09 mar 2018, 9:36
Zajmuję się: ŚW,FA,DS,KDR,CP

Napisano: 03 paź 2019, 12:50

Zrobiłam według instrukcji, którą podała koleżanka powyżej i poszło. Chodziło o uzupełnienie maila w oknie użytkownika.
mikaa
Stażysta
Posty: 184
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 04 paź 2019, 11:20

mi tez wychodzi ten e-mail,uzupełniłam e-mail w liście użytkowników ale dalej wychodzi twarda walidacja, poradźcie coś proszę....
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Od: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:

Napisano: 04 paź 2019, 11:38

mi tez wychodzi ten e-mail,uzupełniłam e-mail w liście użytkowników ale dalej wychodzi twarda walidacja, poradźcie coś proszę....
Zrób ponownie ZC i ten nowy wysyłaj
Jotes
Praktykant
Posty: 47
Od: 11 gru 2015, 13:19
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x