Zgon wnioskodawcy - informacja do zarządcy - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 06 gru 2021, 11:17

Witam, posiada ktoś wzór takiego pisma informującego zarządcę o zgonie wnioskodawcy ? z góry dziękuję
marzena123
Stażysta
Posty: 193
Od: 13 maja 2021, 10:20
Zajmuję się: KDR, DM


Napisano: 06 gru 2021, 13:07

Wystarczy informacja z systemu - wydanie decyzji stwierdzającej wygaśniecie (tak, jak wysyłasz o przyznaniu)
Maxima
VIP
Posty: 2997
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 06 gru 2021, 13:22

My nie wysyłamy decyzji do zarządców tylko pisma z informacją kto ma przyznany dodatek i podczepiamy do tego listy wypłat.
marzena123
Stażysta
Posty: 193
Od: 13 maja 2021, 10:20
Zajmuję się: KDR, DM

Napisano: 07 gru 2021, 13:53

Moim zdaniem wystarczy notatka służbowa z informacją o zgonie wnioskodawcy.
wysoczanka
Stażysta
Posty: 80
Od: 18 sie 2020, 15:48
Zajmuję się: Dodatkami mieszkaniowymi

Napisano: 07 gru 2021, 23:52

Informacja do zarządcy o zakończeniu wypłaty dodatku mieszkaniowego w momencie przekazania list wypłat.
Cathie
Stażysta
Posty: 68
Od: 28 cze 2017, 11:13
Zajmuję się: PS, DM, DE


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x