zmiana elektronicznej wersji wniosku - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 06 lip 2023, 8:55

Podpowiedzcie proszę na ile my pracownicy OPS możemy ingerować we wniosek złożony w wersji elektronicznej bez wiedzy klienta....
Czy możemy poprosić klienta o naniesienie poprawek na wydrukowany z systemu wniosek?
Np. dla wniosku złożonego pierwszy raz, zaznaczoną mam rubrykę o dodatkową formę kart......
Jak mi pani zaparafuje to będzie ok, nie mam sumienia prosić ją o przepisanie wniosku....
iga1
Praktykant
Posty: 45
Od: 14 kwie 2021, 10:53
Zajmuję się: PS/KDR


Napisano: 06 lip 2023, 9:02

u mnie wygląda to tak, że zgodnie z wiedzą i za zgodą wnioskodawcy nanosimy poprawki i parafowania na wydrukowanym elektronicznym wniosku, dodatkowo (może niepotrzebnie) wnioskodawca podpisuje mi oświadczenie w którym opisane są wszelkie zmiany jakich dokonam we wniosku elektronicznym po czym dokonuje wszelkich koniecznych zmian we wniosku elektronicznym, nie miał bym serca nakazywać jeszcze raz wypełniać tego wniosku w wersji elektronicznej, aby go poprawić ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 06 lip 2023, 9:29

Dziękuję Dobry Człowieku za podpowiedź ;)
iga1
Praktykant
Posty: 45
Od: 14 kwie 2021, 10:53
Zajmuję się: PS/KDR

Napisano: 06 lip 2023, 9:39

też tak właśnie robimy, albo piszę wezwanie, jak we wniosku nie wiadomo o co chodzi hehe
u mnie są często wnioski, że wpisany jest tylko rodzic i reszty brak... piszę wezwanie, w którym proponuję uzupełnienie lub złożenie nowego - i tak wypisać musi prawie cały wniosek :shock:
ale tak, wniosek elektroniczny zaparafowany trafia do archiwum, jak na nim się zgadza i w systemie się zgadza to ja nie widzę problemu :)
takie o dodatkową formę bez pierwszej trafiają się często, bo klienci się skupiają na słowie "tradycyjnej" haha albo "nowy członek rodziny" przy kolejnych osobach we wniosku :D
najgorzej jest przy "który był posiadaczem" np. przy rodzicach, wtedy piszę wezwanie, czy przypadkiem nie chcą duplikatu, czy się pomylili i miało być dla pełnoletniego.. :roll:
ot takie różne przypadki kdrkowe ;)
rikli
Referent
Posty: 422
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 06 lip 2023, 9:51

mi szkoda czasu na pisanie zazwyczaj robię wywiad telefoniczny, przygotowuję wszystko, wnioskodawca wpada na 5 minut i mamy sprawę z głowy, on nie pisze nowego wniosku, ja nie wprowadzam nowego, zaoszczędzony czas zużywamy oboje na rozwiązanie problemu ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 06 lip 2023, 11:14

w dużej gminie to nie jest prosta sprawa się umówić tak z ludźmi, a i często po rozmowie się np. nie pojawiają... a tak to mam czarno na białym (tudzież szare na niebieskim), że coś z naszej strony zrobiliśmy :D
ale tak, czasem telefoniczny kontakt owocuje pozytywnym załatwieniem sprawy :D
rikli
Referent
Posty: 422
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x