zmieniam hasło na stronie Infomonitora, potem w systemie w ustawieniach komunikacji i nie działa. Dostaję informację, że błędne hasło lub login. Nie mam już siły- wiecznie coś nie działa.
Mam to samo już mam dosyć ciągłego zmieniania hasła masakra tylko ten jeden BIG tego wymaga jakby nie można było ustawić hasła na stałe tak jak jest to w innych.
Mam tak samo... Zmieniam hasło, pokazuje się, że nieprawidłowe i mi blokuje konto. I tak piszę do nich co miesiąc maila o nadanie nowego hasła i dopiero wtedy działa
hasło na ich stronie zmieniasz dwa razy..raz na wstepie drugi wchodzisz w ustawienia konta i tam równiez potem w komunikacji
tez kiedys sie blokowałam.... ale nie pisałam tylko dzwoniłam na infolinie... musisz miec jedynie nip osrodka i gminy
A możecie normalnie importować zobowiązania do Infomonitora, bo u mnie zawsze jest jakiś problem, tzn. importuje 48% i staje w miejscu.... Tylko z tym BIGiem mam problemy ciągłe!!!