Zmiana nazwiska - SYGNITY - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 11 sty 2021, 13:57

Wypłacamy świadczenia klientce, obecnie zmieniła nazwisko, jak w systemie (decyzji) zmienić jej to nazwisko, aby przelewy szły juz na to nowe nazwisko ?
andzia2017
Starszy referent
Posty: 552
Od: 11 kwie 2017, 15:04
Zajmuję się: PS, ŚW, FA


Napisano: 11 sty 2021, 15:42

wchodzisz w Administrację i Modyfikację danych wniosku i tam zmieniasz nazwisko - lista wypłat powinna być już z nowym nazwiskiem
Alalala
Inspektor
Posty: 2404
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Lokalizacja: woj. pomorskie

Napisano: 12 sty 2021, 9:14

dziekuję za pomoc, tak zrobiłam, ale niestety nowe nazwisko nie wchodzi na listę.
andzia2017
Starszy referent
Posty: 552
Od: 11 kwie 2017, 15:04
Zajmuję się: PS, ŚW, FA

Napisano: 12 sty 2021, 9:36

może masz przy numerze konta wpisane nazwisko właściciela stare - zobacz tam
Alalala
Inspektor
Posty: 2404
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Lokalizacja: woj. pomorskie

Napisano: 12 sty 2021, 14:46

po zmianie nazwiska na liście osób nalezy wykonac aktualizację danych tj.

administracja - pakiet narzędziowy - osoby i instytucje - aktualizacja danych osób w systemie - (wybierasz osobę której dane trzeba zaktualizować) - zaznaczasz wszystkie wnioski danej osoby (CTRL + A) - klikasz : aktualizuj dane
Ania81
Praktykant
Posty: 17
Od: 11 sty 2021, 8:43
Zajmuję się: SR i SW

Napisano: 13 sty 2021, 0:36

a co robicie z decyzją? przecież jest na stare nazwisko, zmieniacie coś w aktach?
13aga13
Praktykant
Posty: 45
Od: 14 mar 2017, 17:40
Zajmuję się: SR,FA,CP



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x