W marcu przyznałam zasiłek okresowy, ponieważ klient twierdził, że nie otrzymał świadczenia rehabilitacyjnego za luty z zakładu pracy, ponieważ został zwolniony i zostanie on mu wypłacony przez ZUS za luty i marzec w kwietniu. Napisałam pismo do ZUS i okazało się, że świadczenie za luty zostało wypłacone 10 marca jeszcze przez zakład pracy. Klient prawdopodobnie będzie musiał zwrócić zasiłek, ale nie wiem jak administracyjnie "ugryźć" problem. Co muszę teraz po kolei zrobić? Proszę o pomoc.
"klient twierdzi" - oświadczenie pod odpowiedzialnością karną w aktach
" ponieważ został zwolniony "- odpis świadectwa pracy w aktach
Wezwać klienta i porozmawiać o zwrocie nienależnie pobranych
Świadczenie rehabilitacyjne za luty miał wypłacone 10 marca, a na wywiadzie byłam 14 marca i doskonale wiedział, co miał przelane na konto z zakładu pracy.