Witam, mam taki problem. Rodzina mieszka w budynku szkoly, za czynsz placi komunalce,a za wode smieci i te inne rzeczy szkole. Co z tym zrobic? Jakie wydatki wziac pod uwage? Biore tylko wydatki z wniosku potwierdzonego przez komunalke, gdzie figuruje tylko oplata za czynsz?
Dzieki. Ale co mam zrobic? Wziac pod uwage wszystkie wydatki, pochodzace z 2 zrodel - z komunalki i szkoly? I wyjdzie duzy dodatek i komu mam to wyplacic? komunalce? Nie mam nawet jak placic dwom \"zarzadcom\". Poradzcie, tak bez sarkazmu prosze.
masz przyjąc wydatki te co ponosi wnioskodawca ..... za śmieci płaci do gminy za wode do wodociągów za czynsz do gminy za ciepło do szkoły a więc w czym problem....... wliczasz wszystkie wydatki i przekazujesz na administratora czyli tego co potwierdził ci wniosek
Dziekuje! Myslalam, ze tak nie mozna, bo kwota jaka przekaze administratorowi bedzie pare razy wyzsza od tego co on podaje. Ale niewazne. Dziekuje, zdrowka zycze.