AOON - edycja 2024 - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 05 sty 2024, 13:31

Informację na stronę internetowa odnośnie realizacji programu AOON- edycja 2024 mamy dodać po podpisaniu oświadczenia o przyjęciu środków czy po podpisaniu umowy ?
magdam225
Praktykant
Posty: 14
Od: 30 gru 2020, 15:15
Zajmuję się: PS


Napisano: 05 sty 2024, 15:24

My daliśmy po podpisaniu oświadczenia o przyjęciu środków, ale wydaje mi się, że nie potrzebnie się rozpędziliśmy i powinniśmy czekać na umowę.
Kowalik15
Referent
Posty: 268
Od: 01 sty 2022, 15:27
Zajmuję się: KADRY/ŚR/FA/AOON

Napisano: 08 sty 2024, 14:34

Ja dzwoniłam do Uw i powiedzieli mi żeby poczekać na umowę
Marianna81
Stażysta
Posty: 189
Od: 12 lip 2022, 8:53
Zajmuję się: DO, KDR, STYPENDIA,

Napisano: 09 sty 2024, 12:24

czekamy na podpisanie umowy
ala12345
Stażysta
Posty: 99
Od: 10 mar 2017, 12:26
Zajmuję się: OPS

Napisano: 16 sty 2024, 9:34

Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ koordynuje projekt po raz pierwszy. Czy jak zrezygnowały mi dwie rodziny i nie ma innych chętnych na ich miejsce, więc chce te godziny podzielić na pozostałych uczestników (bo mieszczą się w limicie godz.) to czy muszę o takich zmianach każdorazowo informować UW albo robić korekte wniosku?
Kowalik15
Referent
Posty: 268
Od: 01 sty 2022, 15:27
Zajmuję się: KADRY/ŚR/FA/AOON

Napisano: 16 sty 2024, 12:48

Kowalik15 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ koordynuje projekt po raz pierwszy. Czy jak zrezygnowały mi dwie rodziny i nie ma innych chętnych na ich miejsce, więc chce te godziny podzielić na pozostałych uczestników (bo mieszczą się w limicie godz.) to czy muszę o takich zmianach każdorazowo informować UW albo robić korekte wniosku?
dobre pyt?czy trzeba zgłaszać każdorazowo zmianę?
ops2024
Praktykant
Posty: 5
Od: 12 sty 2024, 11:47
Zajmuję się: ŚPS

Napisano: 16 lut 2024, 14:36

Macie już podpisane te umowy?
magdam225
Praktykant
Posty: 14
Od: 30 gru 2020, 15:15
Zajmuję się: PS

Napisano: 19 lut 2024, 11:57

Kowalik15 pisze:
16 sty 2024, 9:34
Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ koordynuje projekt po raz pierwszy. Czy jak zrezygnowały mi dwie rodziny i nie ma innych chętnych na ich miejsce, więc chce te godziny podzielić na pozostałych uczestników (bo mieszczą się w limicie godz.) to czy muszę o takich zmianach każdorazowo informować UW albo robić korekte wniosku?
cz. V pkt 18 programu stanowi:
Gmina/powiat może dokonać zmian w zakresie liczby uczestników i/lub godzin usług asystencji osobistej, zatwierdzonych we wniosku, z zastrzeżeniem części IV ust. 19 pkt 1-4, po uprzednim przesłaniu pisemnej informacji do wojewody.
pawel.w
Starszy referent
Posty: 876
Od: 20 mar 2017, 9:22
Zajmuję się: PS/ŚW/ŚR/FA/ itd.

Napisano: 20 lut 2024, 9:37

Jeszcze jedno pytanie odnośnie kwot które podajemy na plakacie. Podajemy kwotę łącznie z tymi 2% otrzymanymi na koszty obsługi programu czy kwotę bez tych 2%
magdam225
Praktykant
Posty: 14
Od: 30 gru 2020, 15:15
Zajmuję się: PS

Napisano: 20 lut 2024, 10:15

magdam225 pisze:
20 lut 2024, 9:37
Jeszcze jedno pytanie odnośnie kwot które podajemy na plakacie. Podajemy kwotę łącznie z tymi 2% otrzymanymi na koszty obsługi programu czy kwotę bez tych 2%
całą kwotę dofinansowania
pawel.w
Starszy referent
Posty: 876
Od: 20 mar 2017, 9:22
Zajmuję się: PS/ŚW/ŚR/FA/ itd.



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem