aparat fotograficzny pokl - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 28 maja 2015, 9:16

czy miał ktoś kontrolę z POKL w zakresie m.in udokumentowania potrzeby zakupu aparatu fotograficznego? Czy kontrolujący żądali np. zdjęć z przeprowadzonych szkoleń?
ewa75


Napisano: 28 maja 2015, 9:50

My kupiliśmy aparat fotograficzny i na szkoleniach robione były zdjęcia, choćby dla udokumentowania, że dane szkolenia się odbywały. Robiliśmy fotografie np. zakupionych książek dla biorących udział w projekcie lub posiłków. Tak nam radzono na szkoleniach.
AnkaI

Napisano: 28 maja 2015, 10:00

U nas w ramach projektu również był zakupiony aparat jednak nikt nie kontrolował podczas żadnej z kontroli w jaki sposób wykorzystywaliśmy aparat.
D3C

Napisano: 03 cze 2015, 8:28

U nas projekt zakończył się w lutym 2014r. a w czerwcu mieliśmy już kontrolę. Był również zakupiony aparat fotograficzny w ramach projektu, sporządzane były zdjęcia ze szkoleń, co również kontrolujący sprawdzali. Trzeba było mieć ujęty aparat w księgach rachunkowych, jak również na stanie wyposażenia (u nas w pozostałych środków trwałych 013). Zwróćcie uwagę na datę jaka macie ustawioną w aparacie, bo nasza pani Kierownik Projektu nie ustawiła daty i na wywołanych zdjęciach data ze zdjęcia różniła się od daty fizycznego odbycia się szkolenia.
gosiaunia



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x