czy miał ktoś kontrolę z POKL w zakresie m.in udokumentowania potrzeby zakupu aparatu fotograficznego? Czy kontrolujący żądali np. zdjęć z przeprowadzonych szkoleń?
My kupiliśmy aparat fotograficzny i na szkoleniach robione były zdjęcia, choćby dla udokumentowania, że dane szkolenia się odbywały. Robiliśmy fotografie np. zakupionych książek dla biorących udział w projekcie lub posiłków. Tak nam radzono na szkoleniach.
U nas projekt zakończył się w lutym 2014r. a w czerwcu mieliśmy już kontrolę. Był również zakupiony aparat fotograficzny w ramach projektu, sporządzane były zdjęcia ze szkoleń, co również kontrolujący sprawdzali. Trzeba było mieć ujęty aparat w księgach rachunkowych, jak również na stanie wyposażenia (u nas w pozostałych środków trwałych 013). Zwróćcie uwagę na datę jaka macie ustawioną w aparacie, bo nasza pani Kierownik Projektu nie ustawiła daty i na wywołanych zdjęciach data ze zdjęcia różniła się od daty fizycznego odbycia się szkolenia.