Archiwum - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 02 gru 2014, 16:16

Może ktoś szczegółowo da wskazówki do robienia archiwum , które w ośrodku nigdy nie byłó robione. Do 2011 roku do chwili posiadania własnego jednolitego rzeczowego wykazu akt były dawane dokumenty do archiwum gminnego z numerami jescze jaki obowiązywały w gminie. Archiwista gminny wyrzucił nasze dokumenty i mamy te papierzyska w OPS. JAk to ugryżś, bo to wszystko nadaje się do zniszczenia. Czy zmieniać numeracje na teczkach , czy dać takie numery jakie obowiązywały w gminie- jakie dano do archiwum gminnego. Pozdrawiam szstkich pracowników socjalnych , a równocześnie proszę o podpowiedż.
margoska


Napisano: 03 gru 2014, 12:26

Musicie stworzyć swój jednolity rzeczowy wykaz akt. To co macie już zdane (spakowane) tak zostaje i będzie brakowane (niszczone) bez zmian nr po 5 latach (czyli rocznik 2011 +5 = w 2016 r.).
ann45


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x