politykę rachunkowości, instrukcję kontroli i obiegu dokumentów, sprawozdania finansowe, u nas też przelecieli segregator z grudnia, a później ze stycznia roku następnego, wydruki dziennika za określony okres itp.
kontroluja generalnie wszystko, miałam audytora w roku ubiegłym i tydzien przed kontrola podał wykaz dokumentów do przygotowania z roku 2016:
1)wyciągi bankowe za cały rok
2)księgi główne, dziennik, zestawienia obrotów sald syntetyka i analityka również za cały rok za poszczególne miesiące
3)statut jednostki, regulamin organizacyjny, uregulowania wewnętrzne w zakresie polityki rachunkowości
-plan kont
-obieg dokumentów
-instrukcja kasowa
-instrukcja ewidencji druków ścisłego zarachowania
-instrukcja inwentaryzacyjna
-inne jakie funkcjonują w jednostce
4)plany finansowe-zarządzenia kierownika
5)dokumenty księgowe za wybrane miesiące u mnie był to czerwiec i grudzień
6)raporty kasowe za wybrane miesiące
7)wszystkie sprawozdania
8)bilans, rachunek zysków i strat, i fundusz jednostki
9)deklaracje zus, pit-4r
10)inwentaryzacja ostatnia
sporo tego:) Pan był ponad miesiąc ale ok.