czy dawaliście przyznaną kwotę dofinansowania do likwidacji barier architektonicznych jako zaliczkę zaraz po podpisaniu umowy? A potem osoba się z tego rozliczała? Albo np. w transzach przed odbiorem? Wnioskodawca tłumaczy nam się, że nie posiada tak dużych środków, aby zaangażować je i czekać na rozliczenie, a sklepy i wykonawca nie chcą czekać na pieniądze.
My nigdy tak nie robiliśmy. Zawsze pieniądze wypłacaliśmy po przedstawieniu faktur i wykonanym odbiorze przez pracownika. W większości przypadków przekazujemy dofinansowanie na konto Wnioskodawcy ale niekiedy do rozliczenia są dołączone faktury z terminem płatności i jeśli protokół odbioru jest bez zarzutu itd. to przelewamy część pieniędzy na konto człowieka a część na konto tego sklepu.
dajemy zaliczkę tj połowę dofinansowania ale wnioskodawca musi dostarczyć umowę z wykonawcą oraz zapłacić udział własny (potwierdzenie przelewu), pozostała połowa po odbiorze