Jak u Was wyglądają "odpowiednie rygory sanitarne"(oprócz maseczek, przyłbic, płynów) ?
Komunikat MSWIA: Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r., od poniedziałku 25 maja br. urzędy administracji publicznej, w tym samorządowej, są zobowiązane do przywrócenia bezpośredniej obsługi obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
-
- Stażysta
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 cze 2017, 12:59
- Zajmuję się: FA/KDR
- Kontakt:
-
- Starszy referent
- Posty: 521
- Rejestracja: 15 sty 2018, 14:29
- Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
my od początku cały czas obsługujemy interesantów z zachowaniem rygorów sanitarnych typu maseczki płyn do dezynfekcji, pleksy, odpowiednia odległość itp. więc dla nas to nic nowego bo działamy bez zmian.
-
- VIP
- Posty: 3828
- Rejestracja: 08 mar 2017, 13:24
- Zajmuję się: ŚR
- Kontakt:
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
My też działamy cały czas...mamy maseczki ,rękawiczki
-
- Starszy referent
- Posty: 629
- Rejestracja: 17 gru 2015, 15:16
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
U nas tak samo jak wyżej. działamy cały czas plus to wszystko co wymieniliście , jedynie oprócz pleksi.
-
- Referent
- Posty: 241
- Rejestracja: 25 lut 2020, 12:31
- Zajmuję się: SW/ŚW/FA
- Kontakt:
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
u nas maseczki, rękawiczki i płyny dezynfekujące a Urząd mamy nieformalnie od dawna otwarty bo otwarta była kasa ale przy okazji jak ktoś szedł do kasy to skręcił to tu to tam
nikt tego nie pilnuje teraz zaczynają się dzikie tłumy 


-
- VIP
- Posty: 3828
- Rejestracja: 08 mar 2017, 13:24
- Zajmuję się: ŚR
- Kontakt:
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
To chyba jakoś sami musicie się zorganizować, ustalić dyżury żeby ktoś pilnował liczby osób wchodzących. Nikt za was tego nie zrobi.
U nas w wejściu są 2 stoliki i krzesła i tam przyjmujemy interesantów. Osoba dyżurująca woła konkretnego pracownika. Jeden klient- jeden pracownik.
U nas w wejściu są 2 stoliki i krzesła i tam przyjmujemy interesantów. Osoba dyżurująca woła konkretnego pracownika. Jeden klient- jeden pracownik.
-
- Referent
- Posty: 241
- Rejestracja: 25 lut 2020, 12:31
- Zajmuję się: SW/ŚW/FA
- Kontakt:
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
niestety nie wszyscy u nas podchodzą do tematu poważnie dlatego jak szefostwo nie wprowadziło u nas żadnych zasad to tak to wygląda ...~o~ pisze:To chyba jakoś sami musicie się zorganizować, ustalić dyżury żeby ktoś pilnował liczby osób wchodzących. Nikt za was tego nie zrobi.
U nas w wejściu są 2 stoliki i krzesła i tam przyjmujemy interesantów. Osoba dyżurująca woła konkretnego pracownika. Jeden klient- jeden pracownik.
-
- VIP
- Posty: 3437
- Rejestracja: 08 mar 2017, 13:29
- Zajmuję się: Św/Fa/ŚR
- Kontakt:
Re: Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05
u nas też maseczki rękawiczki płyny
wołają nas na korytarz
wołają nas na korytarz
Oprócz Bezpośrednia obsługa interesantów od 25.05 - Świadczenia rodzinne przeczytaj również:
kolejne orzeczenie jaka decyzja
zasilek pielegnacyjny w DPS osobie uprawnionej do dodatku pielegnacyjnego z KRUS
od kiedy przyznać?
Brak złozonego wniosku w ZUS
ukończone 75 lat
Czy moge wysłać decyzję na e-mail?
kiedy decyzja żądająca zwrotu-tarcza
becik - zmienny dochód
Nienależnie sygnity brak środków na całą należność z decyzji-na potrącenie
co można zrobic w takiej sytuacji?
SEPARACJA
Pełnomocnik do doręczeń rezygnuje, co robić?
utrata dochodu w zasiłkach rodzinnych - decyzja nowa czy zmiana
becikowe a praca za granicą
Bezpośrednia obsługa interesantów od 25
wniosek o raty a decyzja o nienależnych