BIG infomonitor - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 22 lut 2016, 9:20

mam problem z wysłaniem zadłużenia z programu Sygnity do infomonitora ukazuje się komunikat hasło straciło ważność. o jakie hasło chodzi, bo weszłam do big-a, zmieniłam hasło a dalej to samo... miał ktoś taki problem?
***


Napisano: 22 lut 2016, 9:42

sorki miało być w funduszu, ale jak ktoś zna odpowiedź będę wdzięczna
***

Napisano: 22 lut 2016, 9:51

Hasło trzeba zmienić zarówno w Sygnity jak i w BIGu. Zaloguj się na big.pl, wejdź w ustawienia i tam na samym dole po lewo masz nazwę swojego usera i ZMIEŃ. Klikasz w to i tam zmieniasz hasło, które wpisujesz do sygnity. Najlepiej do nich napisać i oni tak poprowadzą dokładnie, co robić :)
Sylia

Napisano: 30 lis 2021, 13:01

powiedzcie mi prosze na jaki mail mam pisac jak zablokowałam konto do przesyłu ?
milenka2013
Stażysta
Posty: 199
Od: 17 lut 2017, 8:50
Zajmuję się: SR

Napisano: 30 lis 2021, 13:02

zadzwoń do infomonitora - tam są miłe osoby, które bez problemu pomogą
Alalala
Inspektor
Posty: 2404
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Lokalizacja: woj. pomorskie



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x