Błąd - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 22 cze 2015, 9:41

Witam
proszę o podpowiedz bo zgłupiałam ;)
zrobiłam błąd zamawiając kartę, wpisałam na odwrót imiona... zamiast pierwsze, wpisałam najpierw drugie... musze zamówić nową kartę. Błędną nawet nie wydaję, anuluję ją, ale jak zamówić nową??? wydawało mi się ze wcześniej można było anulować i zamowić poprawioną wersję, teraz tej opcji nie widzę. Jest tylko anuluj kartę, przedłuż kartę...
Co powinnam zrobić?? od nowa wprowadzić dziecko jako nowego członka rodziny???
Bardzo proszę o podpowiedz, bo zakręciłam się :/
ds1


Napisano: 22 cze 2015, 10:24

prooooszę o podpowiedź :)
ds1

Napisano: 22 cze 2015, 15:18

hallo?????
DS1

Napisano: 23 cze 2015, 7:27

Witaj,
kiedyś miałem podobny przypadek, procedura wyglądała następująco: Anulować kartę (jako powód wybrać "korekta danych") --> dokonać edycji danych osoby --> zamówić kartę ponownie.
Cristov
Praktykant
Posty: 28
Od: 23 cze 2014, 11:14
Zajmuję się:

Napisano: 23 cze 2015, 9:13

Dzięki za odp. :)
niestety jednak tym razem nie mogę tak zrobić... kiedyś gdy miałam podobny przypadek, zrobiłam podobnie jak Ty, anulowałam, podałam powód i zamówiłam po korekcji danych. Teraz niestety nie mam takiej możliwości:/ dając anuluj nie miałam żadnej opcji do wyboru jeśli chodzi o powód... było po prostu anuluj i już. A teraz gdy chcę zamówić z poprawionymi danymi, nie mam żadnego wyboru oprócz: edycja danych i przedłuż ważność karty...
Sama nie wiem co zrobić. zastanawiałam się czy skoro ta jest juz anulowana, to czy nie dodać nowego członka rodziny. Chociaż to średnia opcja, bo w systemie bedzie widniał ten sam dzieciaczek x2 :/

Ktoś ma może jeszcze jakąś radę??? będę wdzięczna za podpowiedź.
Pozdrawiam
DS1

Napisano: 23 cze 2015, 9:24

Zadzwoń do PWPW i niech Ci pomogą.
frogi
Stażysta
Posty: 78
Od: 09 kwie 2015, 15:28
Zajmuję się:
Lokalizacja: łódzkie



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x