Błąd dany w aplikacji mObywatel - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 06 lip 2021, 9:45

Zgłosiła się dzisiaj Pani, która pierwszy raz chciała skorzystać z aplikacji mObywatel. Aplikacja pokazuje błąd niezgodności danych. Pani ma aktywną elektroniczną formę. Czy ktoś miał już podobną sytuację?
katiuszka
Praktykant
Posty: 1
Od: 30 kwie 2020, 16:07
Zajmuję się: KDR


Napisano: 06 lip 2021, 10:42

katiuszka pisze:
06 lip 2021, 9:45
Zgłosiła się dzisiaj Pani, która pierwszy raz chciała skorzystać z aplikacji mObywatel. Aplikacja pokazuje błąd niezgodności danych. Pani ma aktywną elektroniczną formę. Czy ktoś miał już podobną sytuację?
Ktoś tam już pisał o tym że po przerzuceniu KDR na mObywatel, trzeba było zrobić sobie aktualizację aplikacji mObywatel, może to ten przypadek? :)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x