błąd przy wprowadzaniu wniosku jak to wyprostować? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 19 sty 2018, 8:43

Witam,

Wprowadziłam wniosek z błędną datą ;/ zamiast z datą grudniową wprowadziłam ze styczniową. Nie zauważyłam tego i zamówiłam karty tradycyjne. Da się to jakoś naprostować? Chodzi mi o sytuację, kiedy osoba będzie chciała karty elektroniczne żeby nie musiała za nie płacić.
Ktoś ma jakiś pomysł?
taliana
Praktykant
Posty: 1
Od: 18 sty 2018, 18:09
Zajmuję się: kdr


Napisano: 19 sty 2018, 13:27

W kwestii opłat nie ma znaczenia jaka data została wprowadzona na wniosku. Liczy się data rozpatrzenia wniosku, a ta i tak będzie styczniowa.

Co do opłat to proszę się nie martwić. Dla wniosków o domówienie system w polu opłaty tylko podpowiada czy osoba jest zwolniona czy nie. Użytkownik zawsze ma prawo zmienić wartość w tym polu i zwolnić kogoś z opłaty (tak jak w przypadku duplikatów).
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x