Napisano: 18 sty 2018, 9:31
Kartę z błędnie wprowadzonym nazwiskiem należy anulować z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed nowym zamówieniem zamówieniem.
Nie wiem w jakim statusie jest Pani karta. Jeśli jeszcze nie odebrała Pani koperty to przy odbiorze można po prawej wybrać, że karta przyszła ze złymi danymi i od razu ją anulować z powodu błędu urzędnika. Jeżeli już Pani kartę odebrała to w zakładce "Zarządzanie kartami" jest przycisk "Anuluj kartę".
SOFTIQ
http://www.softiq.pl