Błąd w karcie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 18 lip 2014, 13:43

Czy ktoś z Was przeprowadzał całą procedurę związaną z błędnie wydaną kartą np. pomyłka w imieniu, nazwisku. Jak to powinno wyglądać
J23


Napisano: 18 lip 2014, 13:50

Mieliśmy błąd w nazwisku, dodzwoniłam się do Warszawy i kazali mi posłać fax ze sprostowaniem, było potem ok
Kryśka

Napisano: 18 lip 2014, 13:56

Tylko z tego co tutaj pisano to można zrobić tak jak jest karta w produkcji. Ja natomiast otrzymałem już kartę z błędnym imieniem i dlatego pytam o procedurę postępowania w takiej sytuacji.
J23

Napisano: 18 lip 2014, 14:22

chyba trzeba składać reklamację jakosciowa. zakładka pomoc> reklamacja jakosciowa.
paula_2101

Napisano: 20 lip 2014, 21:18

Czekasz aż karta przyjdzie do Ciebie, potwierdzasz odbiór a następnie anulujesz kartę. Poprawiasz błąd i zamawiasz kartę ;)
eryka

Napisano: 22 lip 2014, 12:35

A czy za błąd i wydanie nowej karty ponosimy jakieś koszty?
maria 123

Napisano: 22 lip 2014, 12:54

Gmina ponosi koszt bo wina urzędnika, wiem ze szkolenia organizowanego przez osobę odpowiedzialną za ten program
lusi5

Napisano: 23 lip 2014, 7:27

A jaki to koszt?
maria123

Napisano: 23 lip 2014, 10:01

Jeśli błędnie wprowadziliśmy jakieś dane i przyszła do nas karta z niewłaściwymi danymi wchodzimy w ZARZĄDZANIE KARTAMI --> PRZEGLĄDANIE WNIOSKÓW --> DOSTARCZONA DO GMINY tam szukamy interesującą nas rodzinę klikamy na SZCZEGÓŁY szukamy właściwą kartę i klikamy na ANULUJ AKTUALNĄ KARTĘ jako powód wybieramy z listy "korekta danych" i anulujemy. Ponownie wchodzimy w rodzinę, szukamy daną kartę klikamy EDYTUJ poprawiamy dane i po edycji ponownie zamawiamy kartę. Mam nadzieje że nic nie pokręciłem. Pozdrawiam
Cristov
Praktykant
Posty: 28
Od: 23 cze 2014, 11:14
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x