Błędny wniosek elektroniczny - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 07 sty 2019, 8:17

Witam, Pani złożyła wniosek drogą elektroniczną. We wniosku wpisała siebie, małżonka rodzina i dziecko legitymujące się orzeczeniem o niepełnosprawności. Dla całej trójki wnioskuje o karty. Co mam zrobić w takim wypadku? Wezwać? Wydać decyzję odmowną? jeśli tak to jak?
Proszę o odp.
Baristka
Praktykant
Posty: 43
Od: 14 wrz 2017, 9:36
Zajmuję się: KDR, PS


Napisano: 07 sty 2019, 10:03

Proponuję zadzwonić i zapytać czy Pani przypadkowo złożyła niepełny wniosek czy może źle coś zrozumiała. Jeżeli z wniosku nie wynika, że rodzinie należy się karta można wydać decyzję odmowną. Jeżeli wniosek nie zawiera wymaganych danych i nie da się go rozpatrzeć, można pozostawić bez rozpatrzenia.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 07 sty 2019, 11:12

Dzwoniłam do Pani, ale upiera się o kartę dla dziecka. We wniosku wpisała tylko jedno dziecko, więc z wniosku też jej się nie należy, bo nie ma trójki. Co z tym fantem byście zrobili? Decyzję odmowną pisze się w systemie?
Baristka
Praktykant
Posty: 43
Od: 14 wrz 2017, 9:36
Zajmuję się: KDR, PS

Napisano: 07 sty 2019, 11:22

Jeżeli jako wynik rozpatrzenia wprowadzi się odmowę to decyzja sama się wygeneruje.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 07 sty 2019, 12:37

Dzięki bardzo Herka
Baristka
Praktykant
Posty: 43
Od: 14 wrz 2017, 9:36
Zajmuję się: KDR, PS


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem