Przeklikałem ZUSy w piątek, żeby mieć dziś gotowe i działać w miarę możliwości. Niestety mój słomiany zapał ostudziły wyniki weryfikacji, a właściwie ich brak. Mam czekać kolejną dobę. I tak, doba za dobą ... zbliża się chwila, kiedy samorządy znów nie dały rady
Przeklikałem ZUSy w piątek, żeby mieć dziś gotowe i działać w miarę możliwości. Niestety mój słomiany zapał ostudziły wyniki weryfikacji, a właściwie ich brak. Mam czekać kolejną dobę. I tak, doba za dobą ... zbliża się chwila, kiedy samorządy znów nie dały rady
To Ci się już nie pobierze, przerabiałam to. Musisz od nowa wysłać zapytania
przyszły wyniki ponownej weryfikacji i w jednej sprawie już rozstrzygniętej (zł za zł) będę musiała wydać decyzję zmieniającą, bo zmieni się kwota dodatku. Czy przed wydaniem decyzji zmieniającej wysyłam jakieś zawiadomienie w przypadku informacji?
"Szanowni Państwo,
w ślad za poprzednią wiadomością z dnia 17.02.2022 r.(w załączeniu), uprzejmie informuję, że ZUS doprecyzował poniższą informację dot. błędnego działania usługi ZUS Z1 w dniach 01-06.2022 r.
"... powtórzenie zapytań należy rozszerzyć o 7 luty i 8 luty do wczesnych godzin porannych – dokładnie do '2022-02-08 06:26:55.000'.
W tych dniach błąd mógł występować tylko dla sytuacji, gdy usługa była wywołana w dniach 31 styczeń - 06 luty i przechodziła przez proces zamawiania danych archiwalnych i ponownie z jakiś względów zapytania o te same osoby były powtórzone w dniu 7 luty i 8 luty. Jeśli w tych dniach 7, 8 luty nastąpiło powtórzenie zapytania o te same osoby i nie przeszło przez proces zamawiania danych archiwalnych, mimo że okres zapytania był starszy jak luty 2020 r., to takie zapytania mogły powielić błąd w odpowiedzi.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia."
Oznacza to, że w dniach 7 i 8 lutego usługa również mogła błędnie działać, dlatego należy powtórzyć zapytania z tych dni.