Błędy w ZUS - komunikat - Dodatek osłonowy / bon energetyczny / inne dodatki "paliwowe"

  
Strona 4 z 5    [ Posty: 44 ]

Napisano: 21 lut 2022, 10:52

Przeklikałem ZUSy w piątek, żeby mieć dziś gotowe i działać w miarę możliwości. Niestety mój słomiany zapał ostudziły wyniki weryfikacji, a właściwie ich brak. Mam czekać kolejną dobę. I tak, doba za dobą ... zbliża się chwila, kiedy samorządy znów nie dały rady :P
Bazyl
Starszy referent
Posty: 726
Od: 16 gru 2014, 11:08
Zajmuję się:


Napisano: 21 lut 2022, 11:00

Bazyl pisze:
21 lut 2022, 10:52
Przeklikałem ZUSy w piątek, żeby mieć dziś gotowe i działać w miarę możliwości. Niestety mój słomiany zapał ostudziły wyniki weryfikacji, a właściwie ich brak. Mam czekać kolejną dobę. I tak, doba za dobą ... zbliża się chwila, kiedy samorządy znów nie dały rady :P
To Ci się już nie pobierze, przerabiałam to. Musisz od nowa wysłać zapytania
Alalala
Inspektor
Posty: 2378
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Lokalizacja: woj. pomorskie

Napisano: 21 lut 2022, 11:11

Alalala pisze:
21 lut 2022, 11:00
To Ci się już nie pobierze, przerabiałam to. Musisz od nowa wysłać zapytania
Po prostu pięknie :(
Bazyl
Starszy referent
Posty: 726
Od: 16 gru 2014, 11:08
Zajmuję się:

Napisano: 21 lut 2022, 11:59

jest ktoś kto zdoła wypłacić w marcu wszystkie ze stycznia ?
u nas na domiar złego cały piątek nie działał program :x
iwonaj@
Referent
Posty: 278
Od: 31 mar 2017, 7:56
Zajmuję się: Ś.R. i Ś.W.

Napisano: 21 lut 2022, 12:45

Nie wypłacimy.
zocha1234
Starszy referent
Posty: 898
Od: 14 mar 2017, 12:22
Zajmuję się: ZR, FA, wszystko

Napisano: 21 lut 2022, 13:28

my wypłacimy o ile OKW-UD zejdą na czas
Alalala
Inspektor
Posty: 2378
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
Lokalizacja: woj. pomorskie

Napisano: 22 lut 2022, 12:08

przyszły wyniki ponownej weryfikacji i w jednej sprawie już rozstrzygniętej (zł za zł) będę musiała wydać decyzję zmieniającą, bo zmieni się kwota dodatku. Czy przed wydaniem decyzji zmieniającej wysyłam jakieś zawiadomienie w przypadku informacji?
shannon
Stażysta
Posty: 132
Od: 16 sie 2017, 9:36
Zajmuję się: świadczenie wychowawcze, świadczenia rodzinne

Napisano: 22 lut 2022, 12:54

w tych przypadkach to w grę powinien wchodzić tylko tryb wznowieniowy 145kpa
Tom.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 10663
Od: 09 mar 2005, 16:10
Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
Lokalizacja: PL

Napisano: 22 lut 2022, 17:53

cd. nieszczęść


"Szanowni Państwo,
w ślad za poprzednią wiadomością z dnia 17.02.2022 r.(w załączeniu), uprzejmie informuję, że ZUS doprecyzował poniższą informację dot. błędnego działania usługi ZUS Z1 w dniach 01-06.2022 r.

"... powtórzenie zapytań należy rozszerzyć o 7 luty i 8 luty do wczesnych godzin porannych – dokładnie do '2022-02-08 06:26:55.000'.
W tych dniach błąd mógł występować tylko dla sytuacji, gdy usługa była wywołana w dniach 31 styczeń - 06 luty i przechodziła przez proces zamawiania danych archiwalnych i ponownie z jakiś względów zapytania o te same osoby były powtórzone w dniu 7 luty i 8 luty. Jeśli w tych dniach 7, 8 luty nastąpiło powtórzenie zapytania o te same osoby i nie przeszło przez proces zamawiania danych archiwalnych, mimo że okres zapytania był starszy jak luty 2020 r., to takie zapytania mogły powielić błąd w odpowiedzi.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia."

Oznacza to, że w dniach 7 i 8 lutego usługa również mogła błędnie działać, dlatego należy powtórzyć zapytania z tych dni.

Departament Informatyki
MRiPS

Paulina Siekielewska
MRiPS Warszawa"
opsx159753
Stażysta
Posty: 160
Od: 04 maja 2018, 7:27
Zajmuję się: ..

Napisano: 22 lut 2022, 18:59

Kabaret po prostu :lol:
nowa21
Stażysta
Posty: 145
Od: 18 sie 2021, 20:33
Zajmuję się: SR/FA



  
Strona 4 z 5    [ Posty: 44 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x