brak możliwości zmiany konta bankowego - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 22 wrz 2015, 22:43

Nie mogę zmienić w Pomoście konta bankowego w dotychczas przekazywanym zasiłku stałym do DPS : 70% i 30 %. Chcę w liście DPS zmienić konto na inny Bank mam komunikat: NIE MOŻNA ZMIENIĆ NUMERU KONTA, NR KONTA ZOSTAŁ WYKORZYSTANY NA POTWIERDZONEJ LIŚCIE WYPŁAT.Dodam że potwierdzona została lista za sierpień natomiast zmiana kont jest od 1 .09.i nie były tworzone jeszcze listy opłat za DPS , ani zasiłku na wrzesień.Bardzo proszę może ktoś mógłby mi pomóc.
Teresa3


Napisano: 23 wrz 2015, 12:15

Bo nie możesz zmienić numeru tego konta bankowego, powinnaś utworzyć nowe i zmienić zaplanowane wypłaty od września na nowe konto. Najlepiej zobaczyć do pomocy (F1) tam wszystko masz krok po kroku opisane.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 wrz 2015, 20:04

+P.Tomku. Bank , który obecnie chcę wybrać figuruje w wykazie Banków /4/ , bank ten obsługiwał dotychczas m.in wypłatę świadczeń pieniężnych Ośrodka. Natomiast nr nowego konta przesłał nam DPS. Własnie kiedy poprzez modyfikuj wprowadzam nowy numer konta i wybieram zmieniany właściwy Bank widniejący w wykazie banków służącym dotychczas do innych celów, ukazuje się mi ten komunikat.
Teresa3

Napisano: 24 wrz 2015, 8:04

Teresa3 pisze:+P.Tomku. Bank , który obecnie chcę wybrać figuruje w wykazie Banków /4/ , bank ten obsługiwał dotychczas m.in wypłatę świadczeń pieniężnych Ośrodka. Natomiast nr nowego konta przesłał nam DPS. Własnie kiedy poprzez modyfikuj wprowadzam nowy numer konta i wybieram zmieniany właściwy Bank widniejący w wykazie banków służącym dotychczas do innych celów, ukazuje się mi ten komunikat.
To może napisz po kolei co robisz krok po kroku na którym oknie którym przyciskiem.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 24 wrz 2015, 14:35

Weszłam w Listę DPS modyfikuj następnie w pozycji 70 % Konta- wpisałam właściwe nowe konto i wybrałam aktualny Bank. Wówczas ukazuje się ten komunikat
: błędy: Nie można zmienić numeru konta. Nr konta został wykorzystany na potwierdzonej liscie wypłat.
Teresa3

Napisano: 25 wrz 2015, 16:56

P.Tomku. Pełny komunikat brzmi:" Nie można zmienić nr konta, Czy chcesz mimo tego zmienić bank przypisany do tego nr konta.? spowoduje to zmianę tego banku we wszystkich zaplanowanych wypłatach nieumieszczonych na listach wypłat i na niepotwierdzonych listach wypłat/.Nie można tego zaakceptować .
Teresa3

Napisano: 28 wrz 2015, 8:58

To jest konto instytucji czy osoby?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 28 wrz 2015, 10:10

Jest to konto instytucji : DPS 1 poz. 70 % kwoty zasiłku - opłata za pobyt w DPS, druga poz. 30 % depozyt dla zasiłkobiorcy
Teresa3

Napisano: 28 wrz 2015, 10:30

Wejdź proszę na okno danych tego DPSu i na przycisk konta. I tam nie wybieraj ikony modyfikacji, tylko ikonę dodawania nowego konta. Wprowadź wszystkie informacje, zaakceptuj. Potem ustaw się na tym dotychczasowym koncie i wybierz przycisk "Zmień plany wypłat".

dołączam fragment pomocy dostępnej pod F1

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6042
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x