Witam, od 2016 roku zmieniły się przepisy w podatkach dlatego gminy od tamtego roku nie mają obowiązku wystawiania decyzji gw których wychodzi zerowy podatek do zapłaty stąd moje pytanie jak wy rozwiązujecie ten problem? niektórzy przynoszą te nakazy które dostali w 2016 r. gdy zapytam ich czy powierzchnia fizycznych ha się zgadza mówią że nie. po analizie poprzednich lat mieli np. 2 nakazy zmienia się pow. ha przeliczeniowych. Jak wy rozwiązaliście ten problem w waszych gminach? Przynoszą zaświadczenia? u nas jest problem z tym bo Pani w UG nie chce wystawiać ludziom.
Witam,
właśnie miałam dziś ten sam problem..
Pani wpisała 2 ha przeliczeniowe, a okazało się że ma razem 6 (na te 4 nakaz podatkowy na 0, czyli nie wystawiają takiego).
Masakra jakaś.
My akurat mamy 500plus w Urzędzie Gminy, wysyłamy ludzi do koleżanki obok z biura z oświadczeniem o ha przeliczeniowym i mają się dowiedzieć ile w końcu ich mają i je tam wpisać do 4 miejsc po przecinku ..
Bo oni sami nigdy nic nie wiedzą .. Nic nie mają ..
Co Ty będziesz się martwić.
Wysyłaj ich i niech sami się dowiedzą.
Jak wpiszą tak będą mieć