A jaki karta ma status? W zarządzaniu kartami jest oznaczona jako WYSŁANA i ma nadany numer koperty, ale nie dotarła w tej kopercie do urzędu? Jeśli tak, to trzeba złożyć do PWPW reklamację ilościową, że w kopercie brakowało kart mimo, że powinny w niej być.
Proszę wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę, po lewej stronie za pomocą strzałki rozwinąć jej dane i odczytać numer koperty. Następnie proszę wejść na stronie poczty polskiej https://emonitoring.poczta-polska.pl/ i wpisać numer koperty. Czy według tej strony nikt w Państwa urzędzie nie odebrał przesyłki? Może przesyłka gdzieś utknęłam.
Mam ten sam problem. Czekam na około 200 kart. Wszystkie znajdują się w tej samej przesyłce. Jednak gdy wpisuję nr koperty w wyszukiwarce Poczty Polskiej okazuje się,że "prawdopodobnie, przesyłka jeszcze nie została wysłana". Nie wiem co w takiej sytuacji robić.